Хореографічне мистецтво завжди
привертало до себе увагу дітей. Воно набуло широкого поширення в дошкільних
установах, загальноосвітніх школах. Хореографічні відділення в школах мистецтв
та хореографічні школи показали себе на практиці як перспективна форма
естетичного виховання дітей та підлітків, в основі якої лежить прилучення їх до
хореографічного мистецтва.
Воно забезпечує більш повний розвиток індивідуальних здібностей дітей, і тому навчання в хореографічних колективах має бути доступне значно більшому колу дітей та підлітків. Вони люблять мистецтво танцю і відвідують заняття протягом досить тривалого часу, виявляють наполегливість і старанність у придбанні танцювальних знань і умінь. Використовуючи специфічні засоби мистецтва танцю, зацікавленість дітей, викладачі хореографії мають можливість проводити велику виховну роботу.
Воно забезпечує більш повний розвиток індивідуальних здібностей дітей, і тому навчання в хореографічних колективах має бути доступне значно більшому колу дітей та підлітків. Вони люблять мистецтво танцю і відвідують заняття протягом досить тривалого часу, виявляють наполегливість і старанність у придбанні танцювальних знань і умінь. Використовуючи специфічні засоби мистецтва танцю, зацікавленість дітей, викладачі хореографії мають можливість проводити велику виховну роботу.
Немає коментарів:
Дописати коментар